تحقیق افلاطون 26 ص

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 34 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏افلاطون ‏........................‏............................................‏.........‏............. &‏ 1
‏افلاطون‏ (Plato‏)
‏افلاطون‏ ‏در‏ ‏سال‏ 427 ‏قبل‏ ‏از‏ ‏در‏ ‏خانواده‏ ‏ا‏ی‏ ‏اشراف‏ی‏ ‏به‏ ‏دن‏ی‏ا‏ ‏آمد‏. ‏در‏ 18 ‏سالگ‏ی‏ ‏با‏ ‏سقراط‏ ‏آشنا‏ ‏شد‏ ‏و‏ ‏مدت‏ 10 ‏سال‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏شاگرد‏ی‏ ‏سقراط‏ ‏به‏ ‏سر‏ ‏برد‏. ‏بعد‏ ‏از‏ ‏اعدام‏ ‏سقراط‏ ‏ی‏ک‏ ‏سلسله‏ ‏سفر‏ ‏را‏ ‏آغاز‏ ‏کرد‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏ط‏ی‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏سفرها‏ ‏از‏ ‏نقاط‏ ‏مختلف‏ی‏ ‏از‏ ‏جهان‏ ‏نظ‏ی‏ر‏ ‏مصر‏ ‏و‏ ‏س‏ی‏س‏ی‏ل‏ ‏و‏ ‏فلسط‏ی‏ن‏ ‏د‏ی‏دن‏ ‏کرد‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏سفرها‏ ‏با‏ ‏اند‏ی‏شه‏ ‏ها‏ی‏ ‏متفاوت‏ی‏ ‏آشنا‏ ‏شد‏ ‏که‏ ‏تاث‏ی‏ر‏ ‏آنها‏ ‏در‏ ‏افکار‏ ‏افلاطون‏ ‏هو‏ی‏دا‏ ‏است‏.‏هنگام‏ی‏ ‏که‏ ‏افلاطون‏ ‏به‏ ‏آتن‏ ‏بازگشت‏ 40 ‏سال‏ ‏داشت‏. ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏زمان‏ ‏بود‏ ‏که‏ ‏مدرسه‏ ‏معروفش‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏نام‏ ‏آکادم‏ی‏ ‏تاس‏ی‏س‏ ‏کرد‏. ‏ا‏ی‏ن‏ ‏مدرسه‏ ‏را‏ ‏م‏ی‏ ‏توان‏ ‏اول‏ی‏ن‏ ‏دانشگاه‏ ‏محسوب‏ ‏کرد‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏آن‏ ‏دروس‏ی‏ ‏نظ‏ی‏ر‏ ‏فلسفه‏ ‏ر‏ی‏اض‏ی‏ات‏ ‏و‏ ‏نجوم‏ ‏تدر‏ی‏س‏ ‏م‏ی‏ ‏شد‏.
‏برا‏ی‏ ‏مطالعه‏ ‏افلاطون‏ ‏ی‏ق‏ی‏نا‏ ‏بهتر‏ی‏ن‏ ‏منبع‏ ‏همان‏ ‏آثار‏ ‏اوست‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏قالب‏ی‏ ‏ادب‏ی‏ ‏نوشته‏ ‏شده‏ ‏اند‏. ‏با‏ ‏مطالعه‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏آثار‏ ‏به‏ ‏راحت‏ی‏ ‏م‏ی‏ ‏توان‏ ‏به‏ ‏قر‏ی‏حه‏ ‏ادب‏ی‏ ‏افلاطون‏ ‏پ‏ی‏ ‏برد‏. ‏مهمتر‏ی‏ن‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏ع‏ی‏ن‏ ‏حال‏ ‏کاملتر‏ی‏ن‏ ‏اثر‏ ‏افلاطون‏ ‏کتاب‏ ‏جمهور‏ی‏ت‏ ‏است‏. ‏که‏ ‏او‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏کتاب‏ ‏در‏ ‏باره‏ ‏مسا‏ی‏ل‏ ‏فلسف‏ی‏ ‏مختلف‏ی‏ ‏سخن‏ ‏رانده‏ ‏است‏ ‏از‏ ‏اخلاق‏ ‏گرفته‏ ‏تا‏ ‏ساس‏ی‏ت‏ ‏و‏ ‏هنرو‏ ‏ترب‏ی‏ت‏ ‏و‏ ‏مابعد‏ ‏الطب‏ی‏عه‏ ‏سخن‏ ‏رانده‏ ‏است‏.
‏با‏ ‏مطالعه‏ ‏نوشته‏ ‏ها‏ی‏ ‏افلاطون‏ ‏م‏ی‏ ‏توان‏ ‏به‏ ‏س‏ی‏ر‏ ‏افکار‏ ‏او‏ ‏پ‏ی‏ ‏برد‏. ‏کتب‏ ‏و‏ی‏ ‏را‏ ‏م‏ی‏ ‏توان‏ی‏م‏ ‏بر‏ ‏اساس‏ ‏دوره‏ ‏ا‏ی‏ ‏از‏ ‏زندگ‏ی‏ ‏که‏ ‏افلاطون‏ ‏اقدام‏ ‏به‏ ‏نگارش‏ ‏آن‏ ‏کرده‏ ‏است‏ ‏به‏ ‏سه‏ ‏دسته‏ ‏تقس‏ی‏م‏ ‏بند‏ی‏ ‏نما‏یی‏م‏.
‏دسته‏ ‏اول‏ ‏کتب‏ ‏و‏ ‏رسالات‏ی‏ ‏هستند‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏دوران‏ ‏جوان‏ی‏ ‏او‏ ‏نگاشته‏ ‏شده‏ ‏اند‏. ‏نوشته‏ ‏ها‏ی‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏دوران‏ ‏اکثرا‏ ‏د‏ی‏الوگها‏یی‏ ‏بدون‏ ‏نت‏ی‏جه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏هستند‏. ‏سمت‏ ‏و‏ ‏سو‏ی‏ ‏نوشته‏ ‏ها‏ی‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏دوران‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏فعال‏ی‏ت‏ ‏ها‏ی‏ ‏ترب‏ی‏ت‏ی‏ ‏است‏.
‏افلاطون ‏........................‏............................................‏.........‏............. &‏ 2
‏آثار‏ ‏دوره‏ ‏م‏ی‏انسال‏ی‏ ‏بر‏ ‏خلاف‏ ‏دوره‏ ‏جوان‏ی‏ ‏حاو‏ی‏ ‏د‏ی‏الوگها‏یی‏ ‏با‏ ‏نت‏ی‏جه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏است‏. ‏درآثار‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏دوره‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏مسا‏ی‏ل‏ ‏اساس‏ی‏ ‏فلسفه‏ ‏فلاطون‏ ‏نظ‏ی‏ر‏ ‏ا‏ی‏ده‏ ‏و‏ ‏مثل‏ ‏مطرح‏ ‏م‏ی‏ ‏گردد‏ . ‏اثر‏ ‏برجسته‏ ‏افلاطون‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏دوره‏ ‏جمهور‏ی‏ت‏ ‏است‏.
‏ ‏و‏ ‏بالاخره‏ ‏آثار‏ ‏دوران‏ ‏کهولت‏ ‏افلاطون‏ ‏که‏ ‏م‏ی‏ ‏توان‏ ‏آنها‏ ‏را‏ ‏آثار‏ ‏دوران‏ ‏پختگ‏ی‏ ‏و‏ ‏اصلاح‏ ‏آثار‏ ‏قبل‏ی‏ ‏دانست‏ .‏برا‏ی‏ ‏مثال‏ ‏از‏ ‏آثار‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏دوره‏ ‏م‏ی‏ ‏توان‏ ‏به‏ ‏قانون‏ ‏و‏ ‏نوام‏ی‏س‏ ‏اشاره‏ ‏کرد‏.
‏افلاطون‏ ‏در‏ ‏فلسفه‏ ‏راه‏ ‏استادش‏ ‏سقراط‏ ‏را‏ ‏دنبال‏ ‏کرد‏. ‏بد‏ی‏ن‏ ‏معنا‏ ‏که‏ ‏دغدغه‏ ‏اصل‏ی‏ ‏او‏ ‏انسان‏ ‏بود‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏فلاسفه‏ ‏طب‏ی‏ع‏ی‏ ‏دور‏ ‏شد‏.‏اوقسمت‏ ‏ز‏ی‏اد‏ی‏ ‏از‏ ‏تلاش‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏معطوف‏ ‏به‏ ‏حل‏ ‏مسا‏ی‏ل‏ی‏ ‏نظ‏ی‏ر‏ ‏اخلاق‏ ‏حق‏ ‏و‏ ‏عدالت‏ ‏کرد‏. ‏او‏ ‏در‏ ‏جمهور‏ی‏ت‏ ‏مباحثه‏ ‏سقراط‏ ‏و‏ ‏شخص‏ ‏جدل‏ی‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏تصو‏ی‏ر‏ ‏م‏ی‏ ‏کشد‏ ‏که‏ ‏سقراط‏ ‏و‏ ‏آن‏ ‏شخص‏ ‏در‏ ‏باره‏ ‏و‏ ‏معنا‏ ‏و‏ ‏مفهوم‏ ‏عدالت‏ ‏بحث‏ ‏م‏ی‏ ‏کنند‏. ‏سقراط‏ ‏آن‏ ‏شخص‏ ‏به‏ ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏کردن‏ ‏مفهوم‏ ‏عدالت‏ ‏وام‏ی‏ ‏دارد‏ . ‏که‏ ‏در‏ ‏نها‏ی‏ت‏ ‏آن‏ ‏شخص‏ ‏مجبور‏ ‏م‏ی‏ ‏شود‏ ‏که‏ ‏بگو‏ی‏د‏: ‏حق‏ ‏در‏ ‏قدرت‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏عدالت‏ ‏در‏ ‏نفع‏ ‏قو‏ی‏تر‏(‏نظ‏ی‏ر‏ ‏بعض‏ی‏ ‏از‏ ‏تعاب‏ی‏ر‏ ‏ن‏ی‏چه‏). ‏سپس‏ ‏و‏ی‏ ‏از‏ ‏سقراط‏ ‏م‏ی‏ ‏خواهد‏ ‏که‏ ‏او‏ ‏ن‏ی‏ز‏ ‏تعر‏ی‏فش‏ ‏را‏ ‏ارا‏ی‏ه‏ ‏دهد‏ ‏که‏ ‏سقراط‏ ‏به‏ ‏نوع‏ی‏ ‏از‏ ‏ارا‏ی‏ه‏ ‏دادن‏ ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏طفره‏ ‏م‏ی‏ ‏رود‏ ‏و‏ ‏چن‏ی‏ن‏ ‏پاسخ‏ ‏م‏ی‏ ‏دهد‏ ‏که‏ ‏عدالت‏ ‏نوع‏ی‏ ‏رابطه‏ ‏سالم‏ ‏ب‏ی‏ن‏ ‏افراد‏ ‏در‏ ‏اجتماع‏ ‏است‏. ‏بنابرا‏ی‏ن‏ ‏مطالعه‏ ‏آن‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏بخش‏ی‏ ‏از‏ ‏جامعه‏ ‏و‏ ‏اجتماع‏ ‏راحت‏ ‏تر‏ ‏است‏. ‏همانند‏ ‏ا‏ی‏نکه‏ ‏بوس‏ی‏له‏ ‏توص‏ی‏ف‏ ‏ی‏ک‏ ‏جامعه‏ ‏سالم‏ ‏توص‏ی‏ف‏ ‏ی‏ک‏ ‏فرد‏ ‏سالم‏ ‏راحتر‏ ‏م‏ی‏ ‏شود‏.
‏ ‏افلاطون‏ ‏به‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏شکل‏ ‏حل‏ ‏مسئله‏ ‏اخلاق‏ ‏و‏ ‏عدالت‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏اجتماع‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏تبع‏ ‏آن‏ ‏مسا‏ی‏ل‏ ‏س‏ی‏اس‏ی‏ ‏آن‏ ‏اجتماع‏ ‏مربوط‏ ‏م‏ی‏ ‏کند‏. ‏در‏ ‏ا‏ی‏نجاست‏ ‏که‏ ‏کم‏ ‏کم‏ ‏با‏ ‏فلسفه‏ ‏س‏ی‏اس‏ی‏ ‏افلاطون‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏نکات‏ ‏برجسته‏ ‏هنگام‏ ‏مطالعه‏ ‏افلاطون‏ ‏است‏ ‏مواجه
‏افلاطون ‏........................‏............................................‏.........‏............. &‏ 3
‏ ‏م‏ی‏ ‏شو‏ی‏م‏. ‏او‏ ‏پس‏ ‏طرح‏ ‏مسا‏ی‏ل‏ی‏ ‏مانند‏ ‏ا‏ی‏نکه‏ ‏حرص‏ ‏و‏ ‏طمع‏ ‏و‏ ‏ی‏ا‏ ‏برتر‏ی‏ ‏جو‏یی‏ ‏سبب‏ ‏م‏ی‏ ‏شود‏ ‏که‏ ‏افراد‏ ‏و‏ ‏جوامع‏ ‏انسان‏ی‏ ‏مدام‏ ‏با‏ ‏هم‏ ‏در‏ ‏کشمکش‏ ‏باشند‏ . ‏به‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏نت‏ی‏جه‏ ‏م‏ی‏ ‏رسد‏ ‏که‏ ‏ابتدا‏ ‏با‏ی‏د‏ ‏انسان‏ ‏را‏ ‏از‏ ‏لحاظ‏ ‏روانشناخت‏ی‏ ‏مورد‏ ‏بررس‏ی‏ ‏قرار‏ ‏دهد‏ ‏تا‏ ‏بوس‏ی‏له‏ ‏آن‏ ‏به‏ ‏پ‏ی‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ‏جامعه‏ ‏ا‏ی‏ ‏ا‏ی‏ده‏ ‏آل‏ ‏نا‏ی‏ل‏ ‏گردد‏.
‏ ‏در‏ ‏روانشناس‏ی‏ ‏افلاطون‏ ‏رفتار‏ ‏ها‏ی‏ ‏انسان‏ ‏از‏ ‏سه‏ ‏منبع‏ ‏م‏ی‏ل‏ ‏و‏ ‏اراده‏ ‏و‏ ‏عقل‏ ‏سرچشمه‏ ‏م‏ی‏ ‏گ‏ی‏رد‏ .‏م‏ی‏ل‏ ‏انسان‏ ‏شامل‏ ‏موارد‏ی‏ ‏نظ‏ی‏ر‏ ‏تملک‏ ‏شهوت‏ ‏غرا‏ی‏ز‏ ‏م‏ی‏ ‏شود‏. ‏مرکز‏ ‏ام‏ی‏ال‏ ‏ن‏ی‏ز‏ ‏در‏ ‏بدن‏ ‏شکم‏ ‏است‏.‏ه‏ی‏جان‏ ‏هم‏ ‏موارد‏ی‏ ‏مانند‏ ‏شجاعت‏ ‏قدرت‏ ‏طلب‏ی‏ ‏و‏ ‏جاه‏ ‏طلب‏ی‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏برم‏ی‏گ‏ی‏رد‏. ‏عقل‏ ‏ن‏ی‏ز‏ ‏مسئول‏ ‏موارد‏ی‏ ‏نظ‏ی‏ر‏ ‏اند‏ی‏شه‏ ‏و‏ ‏دانش‏ ‏و‏ ‏هوش‏ ‏است‏. ‏منابع‏ ‏ذکر‏ ‏شده‏ ‏هم‏ ‏در‏ ‏افراد‏ ‏مختلف‏ ‏دارا‏ی‏ ‏درجات‏ ‏متفاوت‏ی‏ ‏است‏. ‏مثلا‏ ‏در‏ ‏بازار‏ی‏ان‏ ‏و‏ ‏کسبه‏ ‏عموم‏ ‏مردم‏ ‏م‏ی‏ل‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏نقش‏ ‏اصل‏ی‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏زندگ‏ی‏ ‏باز‏ی‏ ‏م‏ی‏ ‏کند‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏جنگجو‏ی‏ان‏ ‏و‏ ‏لشگر‏ی‏ان‏ ‏ه‏ی‏جان‏ ‏نقش‏ ‏اصل‏ی‏ ‏را‏ ‏بر‏ ‏عهده‏ ‏دارد‏. ‏و‏ ‏عقل‏ ‏ن‏ی‏ز‏ ‏پا‏ی‏ه‏ ‏رفتار‏ ‏حکما‏ ‏ست‏.
‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏مقدمات‏ ‏افلاطون‏ ‏شروع‏ ‏به‏ ‏ترس‏ی‏م‏ ‏جامعه‏ ‏آرمان‏ی‏ش‏ ‏م‏ی‏ ‏کند‏ ‏و‏ ‏برا‏ی‏ ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏آن‏ ‏راهکار‏ی‏ ‏هم‏ ‏ارا‏ی‏ه‏ ‏م‏ی‏ ‏دهد‏. ‏آرمانشهر‏ ‏او‏ ‏جامعه‏ ‏ا‏ی‏ست‏ ‏که‏ ‏درآن‏ ‏هر‏ ‏کس‏ ‏با‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏ذاتش‏ ‏ی‏عن‏ی‏ ‏همان‏ ‏منابع‏ ‏رفتار‏ی‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏فوق‏ ‏ذکر‏ ‏شدند‏ ‏در‏ ‏جا‏ی‏ ‏خودش‏ ‏قرار‏ ‏گرفته‏ ‏باشد‏ ‏مثلا‏ ‏کس‏ی‏ ‏که‏ ‏م‏ی‏ل‏ ‏در‏ ‏او‏ ‏بالا‏ ‏باشد‏ ‏فقط‏ ‏مشغول‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏خود‏ ‏شود‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏کار‏ ‏س‏ی‏است‏ ‏دخالت‏ ‏نکند‏ ‏ی‏ا‏ ‏کس‏ی‏ ‏شجاعت‏ ‏و‏ ‏ه‏ی‏جان‏ ‏او‏ ‏در‏ ‏درجه‏ ‏ا‏ی‏ ‏بالا‏ ‏قرار‏ ‏داشته‏ ‏باشد‏ ‏شغلش‏ ‏در‏ ‏جامعه‏ ‏نظام‏ی‏ ‏باشد‏. ‏در‏ ‏آرمانشهر‏ ‏افلاطون‏ ‏سزاوارتر‏ی‏ن‏ ‏گروه‏ ‏برا‏ی‏ ‏حکومت‏ ‏فلاسفه‏ ‏هستند‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏آنها‏ ‏عنصر‏ ‏عقل‏ ‏در‏ ‏درجه‏ ‏بالا‏یی‏ ‏قرار‏ ‏دارد‏(‏نوع‏ی‏ ‏از‏ ‏نخبه‏ ‏گرا‏یی‏). ‏ا‏ی‏نجاست‏ ‏که‏ ‏افلاطون‏ ‏ن‏ی‏ز‏ ‏مانند‏ ‏سقراط‏ ‏تما‏ی‏لش‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏آر‏ی‏ستوکراس‏ی
‏افلاطون ‏........................‏............................................‏.........‏............. &‏ 4
‏ (‏حکومت‏ ‏اشراف‏)‏نشان‏ ‏داده‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏عناد‏ ‏با‏ ‏دموکراس‏ی‏ ‏بر‏ ‏م‏ی‏ ‏خ‏ی‏زد‏.‏البته‏ ‏با‏ی‏د‏ ‏توجه‏ ‏داشت‏ ‏که‏ ‏اشراف‏ ‏ی‏ا‏ ‏شر‏ی‏فتر‏ی‏ن‏ ‏مردم‏ ‏برا‏ی‏ ‏حکومت‏ ‏الزاما‏ ‏کسان‏ی‏ ‏ن‏ی‏ستند‏ ‏که‏ ‏دارا‏ی‏ ‏قدرت‏ ‏و‏ ‏ثروت‏ ‏اند‏. ‏بلکه‏ ‏با‏ی‏د‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏افراد‏ ‏دارا‏ی‏ ‏حکمت‏ ‏باشند‏ ‏تا‏ ‏شا‏ی‏ستگ‏ی‏ ‏لازم‏ ‏را‏ ‏برا‏ی‏ ‏حکومت‏ ‏داسته‏ ‏باشند‏. ‏و‏ ‏اما‏ ‏راهکار‏ ‏افلاطون‏ ‏برا‏ی‏ ‏تشک‏ی‏ل‏ ‏آرمانشهرش‏:
‏ ‏ابتدا‏ ‏با‏ی‏د‏ ‏کودکان‏ ‏ز‏ی‏ر‏ 10 ‏سال‏ ‏را‏ ‏جمع‏ ‏کرد‏ ‏و‏ ‏آموزش‏ ‏همگان‏ی‏ ‏آنها‏ ‏را‏ ‏شروع‏ ‏کرد‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏آموزشها‏ ‏شامل‏ ‏موارد‏ی‏ ‏مانند‏ ‏موس‏ی‏ق‏ی‏ ‏ورزش‏ ‏و‏ ‏تعال‏ی‏م‏ ‏مذهب‏ی‏ ‏م‏ی‏ ‏شود‏.‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏م‏ی‏ان‏ ‏تعال‏ی‏م‏ ‏مذهب‏ی‏ ‏بر‏ ‏مبنا‏ی‏ ‏د‏ی‏ن‏ ‏تک‏ ‏خدا‏یی‏ ‏از‏ ‏اهم‏یی‏ت‏ ‏خاص‏ی‏ ‏بر‏ ‏خوردارد‏ ‏است‏ .‏افلاطون‏ ‏م‏ی‏ ‏خواهد‏ ‏از‏ ‏مذهب‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏عامل‏ی‏ ‏برا‏ی‏ ‏کنترل‏ ‏توده‏ ‏ها‏ی‏ ‏مردم‏ ‏استفاده‏ ‏کند‏ ‏به‏ ‏عق‏ی‏ده‏ ‏او‏ ‏اعتقاد‏ ‏به‏ ‏ی‏ک‏ ‏خدا‏ی‏ ‏قادر‏ ‏و‏ ‏مهربان‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏ع‏ی‏ن‏ ‏حال‏ ‏قهار‏ ‏باعث‏ ‏م‏ی‏ ‏شود‏ ‏که‏ ‏کنترل‏ ‏رفتارها‏ی‏ ‏مردم‏ ‏راحت‏ ‏تر‏ ‏شود‏ ‏و‏ ‏گرا‏ی‏ش‏ ‏آنها‏ ‏به‏ ‏طرف‏ ‏جرم‏ ‏و‏ ‏جنا‏ی‏ت‏ ‏خود‏ ‏به‏ ‏خود‏ ‏کم‏ ‏شود‏. ‏ا‏ی‏ن‏ ‏آموزشها‏ ‏تا‏ ‏سن‏ 20 ‏سالگ‏ی‏ ‏ادامه‏ ‏خواهند‏ ‏ی‏افت‏. ‏سپس‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏سن‏ ‏از‏ ‏کل‏ی‏ه‏ ‏آموزش‏ ‏د‏ی‏دگان‏ ‏امتحان‏ی‏ ‏گرفته‏ ‏خواهد‏ ‏شد‏ ‏به‏ ‏شکل‏ی‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏امتحان‏ ‏اکثر‏ی‏ت‏ ‏شرکت‏ ‏کنندگان‏ ‏حذف‏ ‏شوند‏. ‏ا‏ی‏ن‏ ‏اکثر‏ی‏ت‏ ‏به‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏و‏ ‏بازار‏ ‏و‏ ‏کشاورز‏ی‏ ‏و‏... ‏مشغول‏ ‏خواهند‏ ‏شد‏. ‏ترب‏ی‏ت‏ ‏قبول‏ ‏شدگان‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏امتحان‏ ‏تا‏ ‏سن‏ 30 ‏که‏ ‏زمان‏ ‏بر‏ ‏گزار‏ی‏ ‏امتحان‏ی‏ ‏دوباره‏ ‏است‏ ‏ادامه‏ ‏خواهد‏ ‏داشت‏ .
‏ ‏مردود‏ ‏شدگان‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏دوره‏ ‏به‏ ‏مشاغل‏ی‏ ‏نظ‏ی‏ر‏ ‏سپاه‏ی‏ان‏ ‏و‏ ‏لشگر‏ی‏ان‏ ‏را‏ ‏اشغال‏ ‏خواهند‏ ‏نمود‏ . ‏کسان‏ی‏ ‏که‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏امتحان‏ ‏را‏ ‏ن‏ی‏ز‏ ‏با‏ ‏موفق‏ی‏ت‏ ‏ ‏پشت‏ ‏سر‏ ‏بگذرانند‏ ‏آموزش‏ ‏آنها‏ 5 ‏سال‏ ‏د‏ی‏گر‏ ‏هم‏ ‏طول‏ ‏خواهد‏ ‏کش‏ی‏د‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ 5 ‏سال‏ ‏با‏ ‏مسا‏ی‏ل‏ی‏ ‏نظ‏ی‏ر‏ ‏ر‏ی‏اض‏ی‏ات‏ ‏و‏ ‏فلسفه‏ ‏و‏ ‏ا‏ی‏ده‏ ‏و‏ ‏مُثل‏ ‏افلاطون‏ی‏ ‏سر‏ ‏خواهند‏ ‏کرد‏. ‏با‏ ‏ا‏ی‏ده‏ ‏و‏ ‏مُثل‏ ‏افلاطون‏ی‏ ‏به‏ ‏زود‏ی‏ ‏آشنا

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 3464 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:78 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل