پاورپوینت گردشگری شهری ونقش آن درتوسعه پایدار

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی در شبکه های اجتماعی
گردشگری شهری

گردشگری در چارچوب الگوهای فضایی خاصی عمل میکند. یکی از این الگوهای فضایی، گردشگری شهری است. نواحی شهری به علت آنکه جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری دارند، در اغلب موارد مقاصد گردشگری مهمی محسوب میشوند. شهرها معمولا جاذبه های متنوع و بزرگی شامل موزه ها، بناهای یادبود، مکانهای تاریخی را دارا هستند که خود، گردشگران بسیاری را جذب میکند.

عملکرد گردشگری در فضای شهری در راستای انگیزه های متفاوتی  شکل میگیرد که برخی از مهمترین آنها به شرح ذیل است:

-دیدار دوستان و خویشاوندان -حضور در نمایشگاهها و کنفرانسها -بازدید از میراث فرهنگی  سفرهای مذهبی (زیارت)- حضور در مراسم و محل- رفع مسایل درمانی- بهداشتی- خریدهای تفریحی- مسایل ورزشی- مسایل آموزشی- سفرهای روزانه و اداری- دلایل شخصی - بر مبنای این انگیزهها عملکرد در فضای شهری چند بعدی میشود. رویکرد به درون در پاسخگویی به نیازهای اقتصادی و رویکرد به بیرون در کنش متقابل فرهنگی یا در بعضی موارد تضادهای ناشی از آن است.

آنچه که مهم است،برنامه ریزی راهبردی مدیران و برنامه ریزان شهری درراستای جذب گردشگران و رویکردتعامل با ساکنان شهرهاست و بسا که گردشگرانی ؛بدلیل عدم رعایت فرهنگ گردشگری ساکنان برخی از شهرها از مسافرت به آنجا منصرف شده اند.درصورتیکه با ارائه برنامه مناسب می توان مراجعه مستمر گردشگران و مزیت درآمدزایی ساکنان را فراهم آورد.
دیباچه

توسعه پایدار شهر و ارتباط گردشگری با آن

مدل مفهومی ابعاد مختلف و شاخص های موثر درتوسعه پایدار شهری

بررسی اثرات گردشگری شهری در توسعه پایدار شهری

اثرات اقتصادی توسعه گردشگری شهری

تأثیرات منفی اقتصادی گردشگری ازمنظرمک انیتریر

تاثیرات مثبت اقتصادی توسعه گردشگری

اثرات اجتماعی توسعه گردشگری شهری

اثرات محیطی توسعه گردشگری شهری(تأثیرات منفی گردشگری بر روی محیط شهری)

اثرات مثبت محیطی گردشگری ازمنظرهارسل

. بررسی یک تجربه جهانی - شهر هاوانا (کوبا)

ادراک ساکنان از اثرات گردشگری در هاوانا( ادراک ساکنان از اثرات اقتصادی گردشگری)

ادراک ساکنان از اثرات اجتماعی- فرهنگی گردشگری

ادراک ساکنان از اثرات محیطی گردشگری

: ارتباط نقش و اثرات مثبت و منفی گردشگری در توسعه پایدار شهری

توسعه گردشگری در شهر ازمنظر تقویت کنندگی جامع

نقش گردشگری شهری در توسعه اقتصادی کالن شهرها

توسعه گردشگری ازمنظرتوسعه پایدار

روندروبه رشدگردشگری به عنوان بزرگترین صنعت صادراتی

‌­پیش بینی،رشد گردشگری کشورهای درحال توسعه

گردشگری شهری

گردشگری شهری ازمنظراوقات فراغت شهروندان

بررسی وضعیت گردشگری شهری دربرهه فعلی

عوامل کلیدی سیستم گردشگری

نظریه مکتب کلاسیک و نئوکلاسیک در ارتباط با گردشگری

مکتب نئولیبرال و اقتصاد بازار آزاد و گردشگری

جاذبه های گردشگری شهری و انواع آن ازمنظرگردشگران

عناصر مرتبط با مبحث گردشگری شهری در کلان شهرها

اقتصاد و گردشگری

گردشگری و اشتغال

درآمد زایی گردشگری

دلایل غلبه صنعت گردشگری بررکوداقتصادی

نظام عرضه و تقاضای گردشگری از دیدگاه گان

عناصر کلیدی تغییر اقتصادی در ارتباط با گردشگری

مشاغل مورد نظر در زمینه گردشگری

فرآیند رشد کلانشهرهای کشورهای توسعه یافته (شمال)

کلانشهرهای کشورهای در حال توسعه (جنوب)

محدوده اقتصادی گردشگری در کلانشهرها

اثرات گردشگری بر اقتصاد کلانشهری

تأملی بر توسعه گردشگری شهری ایران و ارائه راهکارهایی لازم برای آن

اهمیت موضوع گردشگری شهری

شهر و گردشگری

گردشگری شهری یا تفریح شهری، بخشی از گذران اوقات فراغت شهروندان درعصر پسا مدرنتیه

مفهوم توسعه پایدارازمنظرگردشگری شهری

شهر و گردشگری

کاربری های گردشگری شهری

گردشگری شهری و فضای شهری

عوامل تعدیل کننده رفتار گردشگران در فضای گردشگری شهری

عناصر و فرصت های گردشگری شهری

شهرنشینی و گردشگری شهری

پسامدرنیته، و گردشگری شهری

انگیزه های گردشگری شهری

گردشگری شهری از منظرفضاهای خاص هرشهر

کارکردهای مدیریت گردشگری شهری در فضای پسامدرن جذب سرمایه برای توسعه پایدار

راهبردهای درونی مدیریت گردشگری شهری ازمنظرکاهش تضاد بین ساکنان وگردشگران

راهکارهای گردشگری شهری در عصر پسامدرنیته

پیامدهای مدیریت گردشگری شهری عصر پسامدرن

تأملی بر گردشگری شهری در ایران

مدیریت گردشگری شهری یا تفریح شهری ازمنظربرنامه ریزی

مهمترین منابع گردشگری شهری که مدیریت اجرایی یک شهر باید در الگوی فضایی شهر و ساختار آن مورد توجه و برنامه ریزی قرار دهد

چرا گردشگری شهری؟!

نحوه ی برخورد و مهمان نوازی ساکنان بومی ازمنظرگردشگری

استراتژی های مختلف مراحل دوره عمر محصول گردشگری:مرحله معرفی

استراتژی های مختلف مراحل دوره عمر محصول گردشگری:مرحله رشد

استراتژی های مختلف مراحل دوره عمر محصول گردشگری:مرحله بلوغ

استراتژی های مختلف مراحل دوره عمر محصول گردشگری:مرحله افول

تحلیلی بر آثار فرهنگی گردشگری

پیامدهای فرهنگی منفی گردشگری خارجی

تقسیم بندی بازار گردشگری

تقسیم بندی بازار برحسب مشخصات جغرافیایی

تقسیم بندی بازار برحسب مشخصات روانی

تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم)
دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تعداد مشاهده: 4257 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:1,968 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    75اسلاید تخصصی