دانلود مقاله مديريت TQM

دسته بندي : مقاله » مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

8
‏مأموریت:
‏مأموریت یک صاحب نصف آن است که بر فقر چیره شود، جامعه را در کلیت آن‏ از تهیدستی و فقر رهایی بخشد و برای آن ثروت بیافریند. داد و ستد و تولید تنها به این معنی نیست که فروشگاه ها و کارخانه های یک مؤسسه فنی و پر مایه شود. همه جامعه باید پرثروت و غنی گردد و جامعه برای ثروت خود به پویایی و سرزندگی بازرگانی و صنعت نیاز دارد. تنها در پرتو چنین اوضاعی است که بازرگانیها و کارخانه ها به راستی فزونی می یابند و نیک فرجام می شوند.
‏می توان با پیروی از سلسله مراتب عمل در مدیریت کیفیت جامع‏(T.Q.M‏)‏ شرکت را به صورت یک کارتل بین المللی درآورد.
‏(کارتل: در صورتی که چند شرکت دارای فعالیت مشابه خواهند در سطح ملی یا بین المللی فعالیت نمایند، در عین حال که هر یک از اعضا استقلال خود را حفظ نمایند و طبق قرار داد در بعضی موارد از مقررات واحد پیروی کنند.)
‏سلسله مراتب عمل در مدیریت کیفیت جامع‏(T.Q.M‏)
‏1- استاندارد کردن مراحل عمل
‏2- بهبود کیفیت
‏3- کاهش هزینه
9
‏4- ‏بهبود کارایی
‏5- صرف وقت کمتر
‏6- قیمت پایین تر
‏7- کسب اعتبار
‏8- تسخیر بازار
‏9- ماندگاری و پایداری در کسب و کار
‏برای پیشروی و بهبود در کارها می بایستی به اعتقاد من کارکنان خود را راضی نگه داشت، برای این کار می توان طبق اعتقادات(دکونوسوکی ماتسوشیتا) مدیر عامل شرکت ناسیونال عمل کرد:
‏1- روسیه خدمت در صنعت
‏2- روحیه انصاف و مروت
‏3- روحیه همنوایی و همیاری
‏4- روحیه کوشیدن برای پیشرفت
‏5- روحیه همسازی با قوانین طبیعی
‏6- روحیه ادب و فروتنی
‏7- روحیه سپاس و حق شناسی

 
دسته بندی: مقاله » مقالات فارسی مختلف

تعداد مشاهده: 3346 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .zip

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:37 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل