پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

دسته بندي : انسانی » مدیریت
«استراتژی بازاریابی مایکروسافت درپیش بینی تقاضا»

پیشگفتار:

بازارهای امروزی میدان های نبرد پیچیده ای هستند که فرماندهان آن صاحبان کسب وکارها می باشنددراین نبرد ؛درظاهر شاید کسی کشته نشود ولی در باطن هزینه آن از هزینه صدها کشته بیشتر باشد ونه تنها کسی به محکمه فراخوانده نمیشود بلکه افرادی که پیروز این نبرد باشند،به عنوان قهرمانان محلی و ملی شناخته شده و درآمدآنان سربه فلک بزند.این امر درمورد غول فناوری جهان یعنی مایکروسافت نیز صدق می کند«شرکت مایکروسافت حالا باارزش‌ترین شرکت جهان است و در سال‌های دور همواره سعی داشت از طریق فروش محصولات و خدمات به مشتریان خودش را در کورس رقابت حفظ کند.»

راز موفقیت کسب وکار های امروز شناخت محیط،تحلیل رقبا و مشتریان و به ویژه شناخت مزیت رقابتی خود می باشد.«یکی از مهم‌ترین جنبه‌های موفقیت مداوم مایکروسافت دانش و آگاهی فنی گیتس بوده است. کنترل تصمیم‌های کلیدی و مهم در این زمینه به عهده وی بوده و در بسیاری از مواقع او سمت و سوی فن‌آوری را روشن‌تر از رقبایش تشخیص داده است. همچنین گیتس همیشه اصرار داشته که شرکت به بهترین ذهن‌ها نیاز دارد. از اینکه افراد نادان از نظر فن شناختی به او صدمه نمی‌زنند خرسند است.»

دگرگونی و تغییرات پرشتاب دربرهه فعلی که لقب عصر دیجیتال به خود گرفته است ،در حقیقت چهره چند وجهی رابه مدیران و صاحبان کسب وکارها نشان می دهد و در این بازارمتلاطم ،مدیرانی موفق خواهد شده ؛کشتی کسب وکارخودرا به ساحل امن  برسانند که از نشانه هاو اخطارهای فانوس دریایی کسب وکارخویش بتوانند بهترین استفاده را داشته باشد . یکی از عناصر تاثیر گذاربر بازار پرتلاطم ،رشد سرسام آور اینترنت و فن آوری های نوین است که با اشکال مختلفی ،موجب ایجادتاثیرات فراوان و متنوع درکسب وکارها می شوند.در این اثنا مدیرانی موفق خواهندبود که بادرک صحیح و آموزش و شناخت دقیق به استقبال دگرگونی ها بروند.یکی از این مدیران مطرح جهانی بیل گیتس است.«بیل گیتس نیز از دگرگونی‌ها استقبال کرده و عقیده دارد که رهبران (مدیران) پیروزمند آن‌هایی هستند که به پیشواز روش‌های نوین (ایده های خلاقانه) کسب‌ و کار می‌روند بنابراین گیتس توصیه می‌کند که براى آینده دیجیتالى محور خود را آماده‌ سازیم تا از فن‌آوری بالاترین بازده را به دست آوریم.»

اما آنچه گیتس بیش از همه بر روى آن تأکید دارد این است که باید بپذیریم که در عصر دیجیتالى (اینترنتی) زندگى می‌کنیم تا از پیامدهاى مثبت و توانمندی‌های آن بهره بگیرم؛ گیتس خود می‌گوید که من فرد خوش‌بین هستم و به پیشرفت اعتقاد دارم. من از اینکه در چنین دوره‌ای از تاریخ زندگى می‌کنم خشنودم؛ ابزار دوران صنعتى به کمک ماهیچه‌های ما آمدند، ابزار دوران دیجیتالى میدان فعالیت و توان مغز و اندیشه ما را گسترش می‌دهند. بسیار خوشحالم که فرزندانم در این دوران رشد مى‌نمایند.»

داستان  موفقیت کسب وکار بیل گیتس حاوی درس آموخته های گرانسنگی  برای صاحبامن ومدیران کسب وکارهای امروزی درگستره جهانی است و حامل این پیام استراتژیک است که در مدیریت کسب وکار اگرسکاندار ماهری نباشی،کشتی کسب وکار شما در طوفان های بازارپرتلاطم امروز غرق خواهد شد.خواه این کسب وکار مربوط به نوکیا باشد . خواه یکی از کسب کار های ایرانی.و فرآیند آسیب دیدن و انقراض کسب وکارهایی که مدیران توانمند ندارند؛ این فرآیند دیر یا زود دارد.

.......ولی سوخت و سوز ندارد.

امید که این متن و نوشتار تنظیم شده مورد استفاده بهینه عزیزان قرار گیرد.

با سپاس

محرم غفاری

آذرماه۱۳۹۹

 

 سرفصل مطالب وردpdf


 

فهرست

مایکروسافت،تاریخچه،بازارواستراتژی بازاریابی.............................................................................................................۳

تاریخچه مایکروسافت..................................................................................................................................................۶

تجزیه و تحلیل (swot) در مایکرو سافت...................................................................................................................۱۳

مایکروسافت با ارزش ترین شرکت جهان ...................................................................................................................۱۴

مایکرو سافت به سمت ارزش بازار دو تریلیون دلاری حرمت می کند .........................................................................۱۷

مایکروسافت چگونه ارزش بازارخودرا به اپل نزدیک کرد......................................................................................... ۱۸

استراتژی های فناوری درحالت استاندارد.مقایسه اپل و مایکروسافت........................................................................... ۲۰

موفقیت درکسب وکار بیل گیتس...............................................................................................................................۲۶

داستان برند مایکروسافت،نماد اقتدار کامپیوترهای شخصی..........................................................................................۳۴

سرگذشت بیل گیتس،بنیان گذارابرشرکت مایکروسافت.............................................................................................۴۹

استقرارMicrosot Dynamics AX...................................................................................................................50

رمز و راز موفقیت مایکروسافت..................................................................................................................................۶۳

آنالیزرقبا ...................................................................................................................................................................۶۶

منابع ومآخذ................................................................................................................................................................۶۹

داستان برند: مایکروسافت؛ نماد اقتدار کامپیوترهای شخصی



مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

مایکروسافت یک شرکت کامپیوتری بین‌المللی است که مقر اصلی آن در ردموند واشنگتن قرار دارد. این شرکت که در ۴ آوریل سال ۱۹۷۵ توسط بیل گیتس و پل آلن تأسیس شد، در زمینه‌ی تولید، صدور مجوز و فروش نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. مایکروسافت شهرت اصلی خود را مدیون سری سیستم‌عامل‌های ویندوز و محصولات نرم‌افزاری همچون آفیس است. البته محصولات سخت‌افزاری این شرکت مانند کنسول بازی ایکس باکس و سری تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های سرفیس نیز در تثبیت مایکروسافت در دنیای فناوری نقش بسزایی داشته‌اند.

مایکروسافت در حال حاضر پس از اپل و گوگل، سومین برند باارزش جهان است

شرکت مایکروسافت ابتدا برای تولید نرم‌افزار کامپایلر زبان بیسیک برای کامپیوتر Altair 8800 تأسیس شد. پس از آن عرضه‌ی سیستم‌عامل MS-DOS و ویندوز، مؤسسان این شرکت را به موفقیتی چشمگیر رساند. از زمان عرضه‌ی عمومی سهام این شرکت در سال ۱۹۸۶، سه نفر از کارمندان این شرکت، میلیاردر و حدود ۱۲ هزار نفر میلیونر شده‌اند. از دهه‌ی ۱۹۹۰، مایکروسافت علاوه بر تولید نرم‌افزار و سیستم‌عامل، برخی شرکت‌های بزرگ را نیز خریداری کرده و به زیرمجموعه‌ی خود اضافه کرده است. از خریدهای بزرگ ردموندی‌ها می‌توان لینکدین با قیمت ۲۶.۲ میلیارد دلار و اسکایپ با قیمت ۸.۵ میلیارد دلار را مثال زد.

در حال حاضر مایکروسافت فرمانروای بی چون و چرای بازار سیستم‌عامل در بخش کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ‌ است. البته محبوب‌ترین سیستم‌عامل در آمار کلی دستگاه‌های هوشمند، اندروید است. غول نرم‌افزاری واشنگتن علاوه بر عرضه‌ی سیستم‌عامل، در بخش‌های نرم‌افزاری دیگر مانند موتور جستجو، بازار خدمات دیجیتال، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، رایانش ابری و ابزارهای توسعه‌ی نرم‌افزار نیز حضوری جدی دارد.
با ۹۸ اسلاید تخصصی pptو۶۹صفحه وردpdf

دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3327 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt+pdf

تعداد صفحات: 162

حجم فایل:6,595 کیلوبایت

 قیمت: 92,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    با ۹۸ اسلاید تخصصی pptو۶۹صفحه وردpdf



پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل