پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

دسته بندي : انسانی » مدیریت

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

­محال است ذره‌ای علاقه نسبت به دنیای خودرو داشته باشید اما نام آئودی را نشنیده باشید؛ این خودروساز آلمانی با ارائه محصولات جذاب و مهیج، روح و روان علاقه‌مندان به دنیای اتومبیل را بازی می‌دهد. بسیار سخت است بتوان کسی را یافت که نسبت به برند آئودی تنفر داشته باشد، چرا که آئودی همواره جزو خوش‌نام‌ترین نشان‌های تجاری در صنعت خودروسازی بین‌المللی به شمار آمده و محصولات نسبتا لوکس و خوش‌ساخت آن لبخند بر لبان مشتریان و خریداران نشانده است.

ریشه این کمپانی آلمانی به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد؛ در واقع این کارخانه خودروسازی آلمانی در سال ۱۸۹۹ توسط «آگوست هورش» بنیان‌گذاری و اولین خودرو آن نیز حدود دو سال بعد از خط تولید خارج شد. حدود هشت سال بعد آگوست هورش شرکای خود را رها و شرکت دیگری به نام آئودی را تاسیس کرد. کلمه هورش به معنای گوش دادن است که در لاتین آئودی گفته می‌شود. اولین خودرو شرکت آئودی در سال ۱۹۱۰ با نام تایپ a فیتون روانه بازار شد. تیپِ b این خودرو نیز طی همان سال به دست مشتریان رسید. این دو خودرو محبوبیت بالایی به دست آوردند و در مسابقات اتومبیلرانی نیز به قهرمانی‌های متعدد دست یافتند. آقای آگوست هورش در سال ۱۹۲۰ به سمتی رده بالا در وزارت حمل‌ونقل آلمان گماشته شد و در نتیجه از آئودی خداحافظی کرد.

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

کمیته بین‌المللی المپیک به دلیل شباهت لوگوی آئودی به نشان المپیک در سال ۱۹۹۵ شکایت‌نامه‌ای را تسلیم دادگاه کرد اما در نهایت این شکایت و دادخواست به جایی نرسید و آئودی اجازه پیدا کرد همچنان با این لوگوی زیبا به کار خود ادامه دهد. همچنین طی جنگ جهانی دوم شرکت آئودی مجبور شد تا وسایل نقلیه جنگی برای ارتش آلمان بسازد. همچنین بعد از جنگ نیز تاسیسات شرکت آئودی واقع در آلمان شرقی تحت کنترل شوروی درآمد و این کارخانه تعطیل شد اما با این حال، مدیران شرکت آئودی به آلمان غربی مهاجرت کرده و در ایالت باواریا به تولید قطعات یدکی پرداختند.

طی سال ۱۹۵۹ کمپانی دایملر بنز به خرید اکثریت سهام auto union (آئودی سابق) اقدام کرد و در سال ۱۹۶۴ نیز گروه فولکس واگن ۵۰% این سهام را به دست آورد و با این اقدام مجددا برند آئودی را احیا شد و محصولاتی همچون آئودی ۶۰، ۷۵ و ۸۰ تولید شد. در سال ۱۹۹۱ آئودی برای سومین سال در بازار ایالات متحده به بالاترین میزان فروش دست یافت و روند صعودی فروش محصولات این شرکت در ایالات متحده و آسیا تا سال ۲۰۰۸ نیز ادامه پیدا کرد. در حال حاضر نیز اکثریت سهام عادی متعلق به شرکت فولکس واگن بوده و محصولات زیبا و جذابی از سوی این شرکت به دست مشتریان می‌رسد که در ادامه به معرفی اجمالی تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

فهرست

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی

احیای برند آئودی

بررسی مدل های تولید آئودی

آشنایی با شرکت خودرو سازی آئودی

تاریخچه

موفقیت‌ها

برند و شعار

مطالعه موردی طراحی لوگو آئودی

شعا ر شرکت آئودی

آئودی ادغام چهار شرکت مختلف است

شکل اولیه طراحی لوگو آئودی

آخرین تغییر در طراحی لوگو آئودی در سال ۲۰۰۹ بود

رنگ آرم نشان دهنده قدرت و ظرافت نام تجاری آئودی است

استفاده از سیاه در تبلیغات

یکی از محبوب ترین لوگو ها

تحلیل استراتژی بازاریابی آئودی در شبکه‌های مجازی

نگاهی به استراتژی بازاریابی آنلاین آئودی

بررسی وضعیت آئودی در شبکه‌های مجازی

فیسبوک و توییتر مجرای اصلی اجرای کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی آئودی

نقش توییتر در استراتژی بازاریابی آئودی

کمپین تگبورد آنلاین در نمایشگاه‌های خودرو آئودی

کمپین نمایش دیجیتالی خودروهای آئودی

آئودی؛ نمادی برای نشان دادن اهمیت بازاریابی در شبکه‌های مجازی

دلایلی که شرکت آئودی را سرپانگه داشته است

تحلیل برند آئودی از منظر برندینگ و بازاریابی

نقاط قوت برند آئودی

نقاط ضعف برند آئودی

فرصت های برند آئودی

تهدیدهای برند آئودی

تحلیل برند از نظر وضعیت برند در مخاطبان

آئودی، پیشرو همیشگی در تکنولوژی و استراتژی‌‌های تبلیغاتی

خرید برندبرای آئودی

مشتریان هدف وشعار آئودی

مفهوم لوگوی آئودی

همکاری آئودی با سایر برندها

عوامل موفقیت آئودی

ابتکار در مدل کسب و کار

جدال هوشمندانه آئودی با بی ام وی

کمپین خلاقانه آئودی در اینستاگرام

رسیدن آئودی به نتیجه دلخواهش/هدف قرار دادن مشتریان

رهبری با تکنولوژی

فرستادن ایمیل مستقیم به مشتریان خاص

اسپانسر تیم‌های مشهور

دیده‌شده تحت لوای دیگر برندها

تبلیغات تلویزیونی؛ عامل فروش بیش‌تر آئودی

کانال ۲۴ساعته آئودی

آئودی از دنیای دیجیتال غافل نشده است


جلب نظر مشتریان با تبلیغات رقابتی

مک در برابرپی سی PC

نکته جالب در رقابت آئودی

سامسونگ در برابر اپل

آئودی در برابر بی ام وBMW

دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3503 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 79

حجم فایل:1,967 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    79اسلاید



پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل